2009年12月27日星期日

2009年品酒回顧(一)

還有不過幾日一年又過去, 今年飲過的酒相當多, 超過500款(不計tasting event 試過的)也是起碼.

第一次寫回顧, 入選的好酒相當多, 但失望的也不少。

簡單給今年飲的酒做個短評:

年初開始入手Burgundy white, 發現了Lafon 和 Ramonet 這兩大巨星.

但再探究下去原來也有不少地雷, 木桶水的酒比比皆是.

Aged 的Burgundy white 係味都有陣益力多/芝士味? 我就不太喜歡.

Red Burgundy 中雷太多, 越飲越迷網, 但兩支老紅布又令我回復信心.

果然Burgundy 是最令人驚喜的地方, 也是最令人失望的地方!

新年份的Red Bordeaux 依然飲得乏味, 多半飲過便忘記.

但飲下的aged 的Bordeaux原來可以好classic, 終於體會到點解咁多人會追Bordeaux.

Dry white Bordeaux 依然不是我杯茶, cat piss, glassy, oaky favour, overprice.

Chablis 的mineral 可以好好飲,Raveneau 相當出色, 不過好貴, 一般貨仔香港唔易買, 下年會繼續追

今年飲過哂LALALA, 真係冇支比到驚喜我, 仲諗住會買少的Rhone, 但飲完Rayas, Chapoutier 同Pegau之後又唔同講法, 下年要開始多發掘下Rhone (red only).

Rhone 白真係飲完就算, 未飲過一支好飲, low acidity , fat, rich....

Champagne 其實係臥虎藏龍之地, 飲過Jacques Selosse 既作品就知, 不過又係好貴, 同埋我發現自己唔多鐘意好full body 既檳, 所以Krug 唔會係我追既酒.

講左咁多French wine, 其他酒都好少提, 但其實意大利既Barolo 同 Brunello di Montalcino 都係好野, 有兩支酒不得不推薦! (會在下篇提及)

今年仲試過的意白, Gravner 失望, Les Cretes 就有驚喜!

澳洲既都試過的, 白既就真係冇邊支得, Leeuwin estate, Giaconda , Mount Mary 既Chardonny 都唔ok!

澳紅一定要提Bass Phillip, 新飲佢的酒真係會酸到開眼, 但飲到佢既Premium 94, 93 又ok wor, 不愧為No.1 澳洲 pinot!

年尾開始大手買入德白, 發現另一個大寶藏! Egon Muller 應該係German No.1 ! 仲未飲到有其他德酒可以比得上的!下年要繼續追!

唔覺寫左咁多, 惟有用今年既Wine of the year 作結, 其他要推薦的酒和失望的酒要留待下次!

十分貪心的一選便有三支, 可能是各有其嬌吧!

左邊的是DRC La Tache 70

中間的是Ramonet Montrachet 04

右邊的是Egon Muller Auslese 07 (AP#07)


La Tache 的label 早己失去, 但這是我第一次飲的DRC, Burgundy 中早已嚴重overprice 的Brand!
一支39年的酒其實早已過了她的高峰, 已是夕陽西下的她仍然散發着混然天成的餘韻, 令當晚其他的酒顯得俗不可耐!

Ramonet Montrachet 是我今年買下最貴的一支酒(當然要籌旗), 試過佢既94其實有點失望,
而04的complexity 又沒有想像中那麼高, 入口依然重油感, 但aftertaste 係我試過咁多酒最長的一支, 5分鐘後甘香仍然停留在口中不散, 第一次覺得咁貴都係值!

試呢支Egon Muller 之前已經飲過佢的平價版, Spatlese 已經做得十分出色, 但一飲到呢支便明白點解會貴成3倍! 一支新酒都可以展現到佢huge structure, 4 個小時既開瓶中她不斷變化, 到peak 時她的礦物感就像噴泉不斷湧出, 精彩得整個人也呆了!


仲有其他酒想講, 留給下一篇!

沒有留言: